کاروِیژه های رسانه در فصل انتخابات
رسانه ها غیر از کارکردهای عمومی خود یعنی اطلاع رسانی ، نظارت عمومی ، اموزش و سرگرمی برای مخاطبان در فصل انتخابات کارکردهای نوینی پیدا می کنند که توجه به انها می تواند منجر به جلب اعتماد عمومی ، رونق فضای انتخاباتی ؛ افزایش مشارکت سیاسی شهروندان و در نهایت بهبود زندگی مردم شود . … ادامه خواندن کاروِیژه های رسانه در فصل انتخابات
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.